Aflegvereniging Rachel

Edit Content

Aflegvereniging Rachel heet u welkom!

Waar kunnen we u bij helpen?

Stuur een e-mail:

aflegverenigingrachel@gmail.com

Evangelische Broedergemeente

De Evangelische Broedergemeente is een protestantse kerk.

De Evangelische Broedergemeente is een protestantse kerk. Onze gemeente heeft sinds 1980 een thuis gevonden in de Rotterdamse wijk Kralingen. Hier vieren wij samen ons geloof in de drie-enige God zoals Hij zich in de Bijbel openbaart. Jezus Christus staat voor ons centraal. Met zijn leven heeft Hij ons laten zien hoe God is. Hij heeft ons liefde, vergeving en gemeenschap geleerd en ging hiermee tot het uiterste, tot de dood aan het kruis. Christus is opgestaan. Wij hebben vertrouwen in Hem. Hij geeft ons de opdracht om zijn liefde door te geven en stelt ons hiertoe instaat.  Aflegvereniging Rachel is verbonden aan de Kerk en voert de rituele beassing uit voor leden en niet leden. Ons doel: het verzorgen van de overledene,  het bieden van zorg en nazorg aan de nabestaanden, op verzoek kunnen andere rouwdiensten verzorgd worden. Voor vragen over de rituele bewassing, uitvaarten en meer kunt u contact opnemen met de voorzitter van de vereniging zuster Monique Pierau.