Aflegvereniging Rachel

Aflegvereniging Rachel heet u welkom!

Waar kunnen we u bij helpen?

Stuur een e-mail:

aflegverenigingrachel@gmail.com

Laatste zorg door Aflegvereniging Rachel

DE SURINAAMSE BEWASSING UITGEVOERD DOOR EEN DINARIVERENIGING.

Inzet van dinaries

De dinari treden op als bemiddelaars tussen leven en dood, en zorgen ervoor dat er afscheid genomen kan worden zodat de overledene kan beginnen met zijn laatste reis. De wensen van de overledene en nabestaanden staan centraal. Wij maken tradities toepasbaar en bieden diverse aanvullende diensten aan zodat u zich kunt richten op uw verlies.

Rituele bewassing

Steeds vaker worden elementen van een Surinaamse uitvaart bij andere culturen toegepast. In overleg verzorgen wij ook bewassingen voor andere levensovertuigingen.

Neem contact met ons op

Kerken, curatoren, gemeenten en andere belanghebbenden kunnen contact met ons op nemen om de laatste zorg uit te besteden. Ook verzorgen wij voor sociale activering, stages en werkervaring van werkzoekenden.